Friday, May 21, 2010

Shhh... Mengandung dengan NR....Insyallah....

Salam sayang buat semua pembaca....

Today adalah hari yang paling happy buat Ice... Semalam Ice dapat satu email dari pengguna NR yang I persuade makan NR. Kak Fauziah ni stay kat U.K... kalau nak tau kandungan mesej dia...silalah baca.....

***********************************

Assalamualaikum dik,

Apa khabar? adik ingat lagi tak akak ada tulis email pada adik pasal makan NR kalau nak try conceive? well, akak terus berkobar lepas dengar nasihat adik tu dan terus start balik makan NR, minum herbanika tu semua.... Memang mula mula akak teruk jugak pergi toilet sebab lama tak makan, kan? Tapi lepas a few days Alhamdulillah dah ok.

Tapi berkat usaha akak dan juga nasihat adik, dengan izin dan kuasa Allah SWT, Alhamdulillah akak confirmed pregnant hari ni. Baru jer buat test and akak rasa akak kena jugak beritahu adik. Akak dah gemuruh sekarang. Excited dan syukur sangat sangat.

Please doakan so that I will have a healthy pregnancy. Thank you very much for listening and your words of encouragement. After almost one year trying, akak rasa macam mimpi jer.

Thank you dan take care.

Bis,
Kak Fauziah, UK
**********************

Bila baca email Kak Fauziah ni, berderai air mata Ice.... Ice happy sangat dengan berita ni.... Bagi Ice, adalah satu kepuasan dapat berkongsi kebaikan dan membantu wanita-wanita (seperti kak fauziah ni) di luar sana menjadi sihat dan subur...

Sesungguhnya semuanya datang dari kuasa Allah S.W.T. Dan Ice akan terus berkongsi kebaikan NR untuk semua yang memerlukannya....

Sekarang Ice dah ada sesi berjumpa pelanggan. Setiap hari Sabtu dari pukul 8-12 tgh hari, Ice akan jumpa sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang kebaikkan NR.

Kalau yang jauh, nak SKYPE pun boleh...

Sekian dulu untuk malam ini... (baby Ice dah nangis mintak "susu cap gantung")

2 comments:

  1. Assalamualaikum
    Macam mana kak nak beli product dengan adik? Kak tak reti dan tak pernah pakai skype. Ingat nak beli stok products yang bersesuaian masa balik tanahair raya puasa nanti.

    ReplyDelete
  2. Salam, Akak boleh contact adik kat fb adik.... TQ

    ReplyDelete